W3vina.COM Free Wordpress Themes Joomla Templates Best Wordpress Themes Premium Wordpress Themes Top Best Wordpress Themes 2012

اخبار دومین همایش ملی سلامت مردان

دکتر محسنی بند پی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در دومین همایش ملی سلامت مردان اعلام داشت. در نظام سلامت حفاظت مردم در مقابل ریسک مالی ناشی از بیماری است . خراسان رضوی دکتر محسنی بند پی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به عنوان سخنران در دومین همایش ملی سلامت مردان که در اول اسفند ماه سال جاری در مشهد برگزار شد اعلام داشت: نقش بیمه ها در نظام سلامت حفاظت مردم در مقابل ریسک مالی ناشی از بیماری است . حفاظت مالی به این معنی که افراد خانواده در مواجهه با بیماری فقیر تر نشوند. نقش بیمه ها در نظام سلامت حفاظت مردم در مقابل ریسک مالی ناشی از بیماری است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی دکتر محسنی بند پی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت که به عنوان سخنران در دومین همایش ملی سلامت مردان که در اول اسفند ماه سال جاری در مشهد برگزار شد اعلام داشت:

در ماده ۳۸ قانون برنامه پنجم توسعه سازمان بیمه سلامت تاکید شده تا آحاد جامعه را بانگاه سلامت محور پوشش دهد.وی همچنین افزود : نقش بیمه ها در نظام سلامت حفاظت مردم در مقابل ریسک مالی ناشی از بیماری است .حفاظت مالی به این معنی که افراد خانواده در مواجهه با بیماری فقیر تر نشوند.

dr2